Einde vakantie helaas..

18 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Dinsdag werden we vanuit Pattaya om 10.30 opgehaald. Onze Happy Taxi was echt stipt op tijd! Dat vinden we in Thailand toch zo geweldig! Ze zijn wel mensen van de tijd.  Wel een beetje jammer was dat volgens ons de schokdempers niet helemaal werkte waardoor we telkens bij elke hobbel bijna tegen het plafond kwamen. Na 2,5 uur waren we weer in hotel Urbana in Bangkok.  Agnita, Antoine en Kim hebben de mazzel dat ze nog 2 nachtjes langer hebben.  Karin, Léon, Sannah & Jesse vliegen woensdag al om 1:35 dus 's avonds laat naar het vliegveld.  In Pattaya kregen we al veel smsjes of het goed met ons ging omdat er  's maandags een bomaanslag was geweest in Bangkok  toen we terurkwamen van de Tiffanyshow zagen we het en hebben direct zo veel mogelijk even op de hoogte gesteld dat het goed met ons gimg en we nog niet in Bangkok waren. Dank jullie voor je bezorgdheid.  Pfff toch wel enigzins schrikken.   Nadat we de koffers in de hotelkamer hadden gezet en even het mooie uitzicht hebbben bewonderd zijn we 's middags nog naar de MBK shoppingmall gegaan om de laatste dingetjes te kopen  en omze shoppingqueens hebben daar hun nagels laten lakken. Rond 18:30 hebben we weer 2 tuktuks aangehouden om het af te leren.  Wat een geweldig vervoermiddel! Ze racen overal tussendoor, ook wel door de vieze autodampen heen maar het gaat veel sneller dan de normale taxi. Kim was niet zo lekker, dus die is lekker op bed gaan liggen. We zagen dat er nog een bomaanslag bij de Sathornpier was geweest. Daar zijn we 2x eerder van de boot gestapt dus konden oms de chaos van mensen wel voorstellen omdat de bootverbinding heel druk is.  Gelukkig geen gewonden gevallen. In het hotel hebben we nog wat gegeten, voor ons de allerlaatste Thais eten, ohh wat zullen we dat missen als we weer in Nederland zijn. Ook het uit eten gaan, vaak waren we nog geen €40,00 kwijt voor met z'n 7-en incl. heerlijke smoothies. Met vers fruit, heerlijk! Onze favouriet was toch wel de mangosmoothie.

Om 22:30 werden Léon, Karin! Sannah & Jesse opgehaald door de taxi naar het vliegveld.  Antoine & Agnota zwaaide ons uit... Bye bye Thailand, tot de volgende keer! Wijn zijn al weer veilig in Brussel geland en Antoine, Agnita & Kim zullen rind 20 uur landen op Schiphol.

Wat is de tijd voorbij gevlogen! We hebben het gezellig gehad met z'n allen, best veel meegemaakt en stapels foto's om op terug te kijken.  Bedankt voor het meelezen allemaal!

Liefs, van de Thaitukkies

1. Gerben:
    20 augustus 2015
    Dat was een hele belevenis . Fijn dat we dit via het blog konden volgen. Erg leuk ... Bedankt gerben ,Carien Karlijn en luuk
  2. Marian:
    20 augustus 2015
    Leuk dat we de reis mee konden beleven met de leuke foto's.