Vervolg druk Pattaya

17 augustus 2015 - Pattaya, Thailand

We hebben moeten om de reactie van HansAmsterdam. We willen inderdaad niet weten hoe druk het in december is als dit heel rustig is... Pfff ieder z'n ding

Gisterochtend even schelpen gezocht op het strand, heerlijk! Agnita en Karin hebben zich lekker uitgeleefd . Daarna lekker gerelaxten zijn we eind van de middag lopend bij de floating market beland. busladingen vol chinezen en korianen waren ons voorgegaan. Kleurrijke markt, met leuke lekkere dingen te koop.  Daar lekker gegeten en nog leuke kleine souvenirs gekocht. Daarna met de taxi naar de  nightmarkt gegaan en hebben we daar weer even onze vitamines gehaald.  Heerlijke sappige mango's, banaantjes en ananas.  Agniet mocht een heel apart soort fruit proefen, wel lekker!

Vanochtend hebben we geregeld dat we vanavond Pattaya leuk gaan afsluiten met een Tiffany show.  Er staat ons een (hopelijk) leuke show te wachten, we zijn erg benieuwd!! Eerst hebben we afgesproken met Noah en familie want die zitten ook in een hotel in Pattaya.  Leuk om ze te zien als je zo ver weg bent, even kletsen en eten.

1. Marian:
    17 augustus 2015
    Wat een leuke en mooie foto's paradijs op aarde
  2. Fransamsterdam:
    18 augustus 2015
    Zeg maar Frans tegen Hans. :-)
    Die Tiffany show dat komt wel goed, ik moest afgelopen week lachen toen ik op de Nederlandse zender BVN een programma zag over transgenders. Die vlogen elkaar in de haren of er nu wel of geen aparte toiletten voor moesten komen. Vóór aparte toiletten: 'Ik weet nu niet waar ik naar toe moet.' Tegen aparte toiletten: 'Ik ben nu vrouw en het gaan naar een damestoilet helpt me bij het bevestigen van mijn nieuwe identiteit.'
    En dan een uur daarover discussiëren. Ook amusant hoor, maar doe mij maar een Tiffany Show.