Pattaya

14 augustus 2015 - Pattaya, Thailand

Hier weer eens een bericht over onze belevenissen uit Pattaya. We zijn eergisteren goed aangekomen met de taxibus. Hij scheurde de vouwen uit onze broek maar zijn weer veilig afgezet bij onze nieuwe accomodatie, een prachtig privéhuis! We hadden echt een WOW effect toen we aankwamen. Langs de weg ernaar toe lag er veel vuilnis dus we dachten wel even.... Slikken.... Komen we in de getto terecht? Maarniets bleek minder waar! Een prachtig huis met een heerlijk zwembad.. Iedereen heeft een mooie slaapkamer met eigen badkamer.  Eind van de middag zijn we naar de boulevard van Jomtien Beach gelopen en hebben daarbij een visrestaurantje gegeten. We keken onze ogen uit, daar al ladyboys serveersters gespot. Daarna de kids nog even heerlijk het zwembad in gedoken.

Vrijdag:

We hadden onze wekker gezet om 7:45 want onze housekeeper (klein Thais meisje) zou ons ontbijtje maken. Heerlijk ieder 2 gebakken eitjes met toast en jam met sap.  Heerlijk om de dag mee te beginnen, wat een luxe weer! 'S ochtends lekker rustig aan gedaan en romd 13.00 uur zijn we op weg gegaan naar sanctuary the truth. Bij de boulevard ingestapt bij een open taxi naar Central Pattaya.  Onderin het winkelcentrum heerlijk gegeten bij een soort foodcourt. Daarna met de taxi naar the sanctuary of truth gegaan. Een prachtig heiligdom helemaal van hout gebouwd! We werden eerst gecontroleerd of we goed gekleed waren, sjaaltjes kwamen weer voor de dag en om ons heen gewikkeld, bouwhelm op.. en daar konden we op weg.... adembenemend daar binnen, we waren het erover eens dat dit zeker één van de mooiste heiligdommen is...

Inmiddels waren we bijna de laatste bezoekers en hebben we de taxi weer teruggenomen naar central Pattaya en hebben daar nog wat gegeten.  Nog wat rond gelopen daar maar wat een drukte zeg, je kijkt je ogen uit! We hebben weer een heerlijke dag gehad.

1. Marian:
    15 augustus 2015
    Wat een geweldige belevenissen. Veel indrukken jullie zijn bij thuiskomst weer aan vakantie toe, om bij te komen. Leuke foto Jesse en Sannah. Nog veel plezier met z.n allen
  2. Fransamsterdam:
    16 augustus 2015
    Druk in Pattaya? Het is low-season. Iedereen klaagt steen en been dat het zo stil is. Kom eens in december! :-)