Vertrek naar Thailand

4 augustus 2015 - Berkel En Rodenrijs, Nederland

Onze reis is begonnen! Wij (Léon, Karin, Sannah & Jesse) vliegen om 17.30 vanaf Brussel en Antoine, Agnita & Kim vliegen om 21.30 vanaf Amsterdam. Net voor vertrek hebben we Agniet nog even gebeld en kregen het goede nieuws dat Antoine toch mee gaat!! Super te horen! De reis kan beginnen.

Aangekomen in Dubai zijn we eerst even rondje gaan lopen en toen een paar luie stoelen opgezocht om de paar uurtjes nog een oogje dicht te doen. Bij de gate voor vertrek naar Bangkok kwamen Antoine Agnita & Kim aangelopen. Alles was goed gegaan. Antoine helemaal volgestopt met pijnstillers maar heeft gelukkig alles doorstaan  in het vliegtuig van Dubai naar Bangkok heeft iedereen weer even lekker geslapen.

Nadat we de koffers hadden gevonden zijn we op weggegaan naar de uitgang. Iemand van Happy Taxi zou klaar staan met onze naam.. helaas... geen naambordje  wachten.. bellen... Blijkbaar stonden we bij de verkeerde uitgang te wachten, oh oh  Maar... gelukkig hebbem we de taxi chauffeur toch gevonden en stomd hij netjes nog op ons te wachten! Iedereen Happy . Mooi hotel en heele ruime kamers! 2 slaapkamers, woonkamer, keuken en 2 badkamers. Wat willen we nog meer?! Nog even lekker in het restaurant hapje gegeten, heerlijk van alles wat gegeten.  Mmmmm alles is lekker!