1e dag in Bangkok

6 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Wat een heerlijke bedden, wat hebben we geslapen zeg! Sannah & Jesse waren niet wakker te krijgen! Twan, Agnita & Kim hadden ook heerlijk geslapen. Agniet wilde om 7 uur afspreken. Ha ha... dat is 10 uur geworden! Onze eerste dag in Bangkok is van start gegaan. We kwamen het hotel uit en wilde omgeving verkennen. We liepen de hoek om en iemand hielp ons met een tuktuk. Winkels zoudenpaanom 13.00 uur opengaan maar hij wist wel een shop, met nu nog discount. Ha ha prachtig voor maatpakken te laten maken maar nee, geen zin in.  Onze tuktuk man bracht ons naar een pier waar we boottocht konden nemen voor 1,5 uur. Daar zouden we voor 4900 bath een boottocht kunnen krijgen . Wat een belachelijke prijs! We liepen weg hadden ook nog geen ontbijt op. Ze liep ons nog achterna voor 2500 bath.  Nee we zijn lekker gaan lopen op zoek naar een ontbijtje. heerlijk Thais ontbeten  noodlesoup anderen pattai en kip en loempia's  wat hebben we lekker gegeten! Daarna verder gelopen en kwamen we in chinatown uit.  We keken onze ogen uit. Hele kleine steegjes en wat daar allemaal voor etenswaar te koop was?! Geweldig om te zien  daarna tuktuk genomen naar MKB winkelcentrum.  Daar nog wat kleine dingetjes gekocht en aan het wind van de middag met de tuktuk naar het hotel in het zwembad geplonst.  Tjonge.. wat is de dag toch snel voorbij gegaan!

1. Marian:
    7 augustus 2015
    Allereerst heel leuk dat we de reis een beetje meebeleven. Fijn dat Twan ook mee kon anders is het toch een domper. Jullie hebben al veel gezien wat een boeddha's. Mooie tempels , leuke marktjes. Gelukkig een goede reis gehad. Het hotel zal ook wel prima zijn. Heel veel plezier. Jesse het ook naar z.n zin? Groetjes