2e dag Bangkok

7 augustus 2015 - Bangkok, Thailand

Vanochtend hebben we om 9 uur afgesproken, voor sommige van ons was dat nog iets te vroeg... Ehhhh Sannah & Jesse . Eerst bij een foodcourt in de straat een heerlijk ontbijt gehad met rijst, groenten, kip zoals we 's avonds zouden eten (zie ook de foto's). Mmmmm . En dat voor wel 40 bath pp (€1,-). Met de taxi naar Wat Pho gegaan.  Ik heb m'n wagen volgeladen met z'n 4-en achterin, Agnita had wel 1 bil om op te zitten haha. Het was al aardig druk daar.  Hier hebben we de grootste liggende boedha gezien van 43 meter lang! Erg mooi om te zien.  In de tuin weer mooie tempels en heeeeel veel boedha's. Het was aardig warm daar te lopen maar mooi om te zien! Agniet had het bijna aan de stok met een monnik ha ha, snel weggelopen! Kim heeft daarbuiten een schattige broek met olifanten gekocht voor wel 100 bath (€2,50) en wilde deze natuurlijk meteen aan . Dus tijd voor wat verkoeling en wat te eten. We zijn richting het water gelopen. Een mini klein tentje waar we zo lekkere pattay hebben gegeten, hmmmm . Kim d'r nieuwe broek aangetrokken... En wat bleek??? 1 broekspijp was smaller dan de andere  dus dat zat niet echt lekker.. Na het lekkere eten zijn we op de veerboot gestapt tot aan halte Sathorn.  Vanaf daar zijn we gaan lopen want op de kaart leek het maar een klein stukkie .  Lopen lopen en nog eens lopen, ondertussen aardig warm en zweten... zijn we er al??? We zijn er bijna... Nog even volhouden   We zijn een beetje de weg kwijt geraakt, iedereen een beetje over de kook.... Uiteindelijk zagen we een open taxibusje (soort pickup truck met achterop 2 banken waar je op kan zitten buiten).  Maakt niet uit wat het zou kosten.. Alles ervoor over haha. We zaten midden in de spits.... dus deden er aardig lang over maar we waren weer bij het hotel, heeerlijk! We waren uiteindelikk wel in de buurt maar waren het laatste stukje de verkeerde kant op gelopen bleek nu. Gelukkig weer terecht.  Antoine & Léon gingen meteen even een lekker pilsje pakken en de kids sprongen snel het zwembad in. Daarna heerlijk weer 's avonds bij een klein tentje naast het hotel gegeten.  Met een hele gegrilde vis met veeeel knoflook.  Voor nog geen 1800 bath gegeten en gedronken ( €45) met z'n 7-en

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marian:
    8 augustus 2015
    Oh. Ik moet er niet aan denken aan zo'n ontbijt. Maar ja ik ben ook niet in deze sfeer. Jammer dat je geen extra koffer bij je hebt, ik hou wel van boedah's. Ik zie het jullie hebben het gezellig en zo houden . Erg leuk om dit mee te beleven.
  2. Karma braakman:
    20 augustus 2015
    Het eten is zooooo lekker he! Daar kun je echt van genieten.